0216 378 79 78 info@varantrafik.com.tr

Çift Kompenantlı Yol Çizgi Boyası

Metil metakrilat esaslı akrilik reçineli, çift kompenantlı ve soğuk uygulamalı yol çizgi boyasıdır.

Ürün Özellikleri:

Asfalt ve beton yüzeylerde özellikle tra k güvenliğinin önem kazandığı yaya geçitleri, dur ve hız kesici çizgilerde kullanılır. 2-4 mm uygulama kalınlığı ile çok yoğun trafik ve yaya sirkülasyonunda iyi performans ve dayanım sağlar. Uygulaması kolaydır, yüksek örtücülüğe sahip, zamanla renk değişimini yapmayan, uygulandığı yüzeylere iyi adere olan, aşınmaya ve sürtünmeye dayanıklı uzun ömürlü, UV dayanımı yüksek çift kompenantlı soğuk uygulamalı yol çizgi boyasıdır. Uygulama sonrası hızlı kuruması ile yaya ve araç trafik akışına olanak sağlar. Serme, serpme ve profil atlatma gibi farklı uygulama tipleri ile farklı görüntüler oluşturur. Üzerine serpilen cam küreciği uygulaması ile gece görünürlüğü sağlar.

Kullanım Alanları
Her türlü şehir içi şehirler arası karayollarında, yaya geçitlerinde, havaalanlarında vb. alanlarda yaya ve araç trafik güvenliğinin sağlanması için dur ve hız kesici olarak trafik işaretleme çizgilerinde kullanılır.

Uygulama Şekli
Uygulanacak yüzeyler kabarmış ve gevşek dokulu tabakalardan, serbest tozlardan arındırılmalıdır. Yüzeydeki toz, kir ve yağ temizlenmelidir. Uygulama yüzeyi kesinlikle kuru olmalıdır. Nemli veya ıslak yüzeylere kesinlikle uygulama yapılmamalıdır. Çift kompenantlı MMA 2K boya ikinci kompenantı olan B ile homojen olarak matkap yardımı ile karıştırılır. Reaksiyonuna giren MMA 2K en fazla 7 dakika içinde kurutulmadan rulo, çelik mala, özel uygulama aparatları ve araçları ile1 kat olarak uygulanır. Gece görünürlüğünü sağlamak amacı ile kullanılacak cam küreciği boya yüzeyine homojen olarak serpilmelidir.

Uygulamada Dikkat Edilecek Hususlar
Kullanmadan önce 1. Kompenant boya, kutu içinde homojen hale gelinceye kadar karıştırılmalıdır. 2. Kompenant sertleştirici ürün 1 kg için 2,5 – 4 gram oranında ilave edilir. Hazırlanan ve reaksiyona giren karışım en fazla 7 dakika içinde kurutulmadan kullanılmalıdır. +5 °C’nin altındaki, +45 °C’nin üzerindeki ortamlarda yapılan uygulamalarda yüzey problemleri yaşanabilir. Uygulama yüzeyleri kuru ve temiz olmalıdır. Belirtilen uygulama özelliklerine göre uygulama yapılmalıdır. Uygulama araçları, kullanımdan hemen sonra tiner ile temizlenmelidir